Ogrzewanie rampy wjazdowej TIR - KW-TECH
3133
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-3133,theme-stockholm,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.4, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,wpb-js-composer js-comp-ver-4.6.2,vc_responsive

Ogrzewanie rampy wjazdowej TIR

Instalacja ogrzewania rampy wjazdowej przy jednym z marketów handlowych na Wilanowie.

Zaproponowane przez nas rozwiązanie polegało na zamontowaniu podwójnego systemu przeciwoblodzeniowego z matami grzejnymi marki ELEKTRA o szerokości 60cm i 40cm. Maty grzejne ELEKTRA 60cm stanowią system podstawowy ogrzewania rampy wjazdowej, załączany w pierwszej kolejności. Maty są w rozstawie pod koła ciągnika siodłowego, tzw. TIR’a. W razie potrzeby można rozszerzyć zakres ochrony przeciwoblodzeniowej rampy wjazdowej uruchamiając system uzupełniający, na który składają się maty grzejne ELEKTRA 40cm w rozstawie umożliwiającym wjazd lżejszych samochodów dostawczych lub łatwiejsze manewrowanie ciężarówek.

Dzięki temu Użytkownik zyskuje możliwość oszczędzania energii na przy zachowaniu pełnej funkcjonalności systemu ogrzewania rampy wjazdowej.

Do sterowania pracą systemu przeciwoblodzeniowego Inwestor wybrał niezawodny termostat DEVIreg 850 z dwoma czujnikami gruntowymi dla każdego układu.

W rozdzielnicy zamontowaliśmy przełączniki HAND-0-AUTO, dzięki którym można błyskawicznie załączyć ogrzewanie rampy wjazdowej.

Łączna moc instalacji wyniosła 30,5kW

Ogrzewanie rampy wjazdowej zostało zamontowane w 2 dni.

Na zdjęciach pokazane zostały również efekty działania ogrzewania rampy wjazdowej realizowanej przez naszą firmę.

Tags
ogrzewanie podjazdu, Ogrzewanie rampy wjazdowej, ogrzewanie zjazdu